Knjižnica/Školski list

Razredne web stranice

Škola na radiju

Dnevnik jednog maturalca

Svi sedmi razredi naše škole  išli su na maturalno putovanje lijepim našim Jadranom…

12. 6. (četvrtak)

Trebalo se probuditi u 6 sati. Vukući teške kofere i pozdravljajući se s obitelji krenuli smo na putovanje koje ćemo pamtiti cijeli život. Bili smo sretni i uzbuđeni. Na putu smo zastali u Lici na odmorištu Macola  gdje smo vidjeli preparirane životinje, zanimljivosti za turiste. Oko podneva stigli smo u Split. Uz pomoć lokalnog vodiča, pobliže smo  upoznali srce Splita, vidjeli smo moćnu Dioklecijanovu palaču te kip Grgura Ninskog kojeg treba poštovati. Zatim smo imali malo slobodnog vremena za sebe. Cijeli je dan protekao u navijačkom duhu. Iako daleko od zavičaja, ljubav prema nogometu nosimo u srcima. Odsjeli smo na Pelješcu u Hotelu Komodor koji je smješten na vrlo lijepom mjestu tik do mora. Navečer smo svi zajedno gledali utakmicu.

3. 13. 6. (petak)

Drugi dan maturalnog. Otplovili smo na Korčulu. Predivan otok! Vodič nam je govorio o Marku Polu i   potaknuo da se divimo tim malim uličicama, kamenu koji miriše  na sol, povjetarcu koji ljulja grane. Iz hladovine gledali smo more po kojem se razlijeva blještavilo podnevnog  sunca.  Brodićima smo doplovili do Perne. Mnogi su jedva dočekali  vrijeme odlaska na kupanje. Navečer smo svi išli u disko. (Autobusima smo putovali do Orebića). Svi smo se prepustili glazbi i ritmu koji nas je nosio. Ugodno je prošla večer.

14. 6. (subota)

Treći dan posjetili smo naš dobri, stari Dubrovnik. Stvarno je to grad koji odiše  lijepom starošću. Šetali smo ulicama i divili se gradskoj jezgri, spomenicima, arhitekturi i slavnoj prošlosti. Na povratku iz Dubrovnika posjetili smo još i Ston koji je poznat po zidinama i solani. Taj „kameni grad“ malen je, ali skladan. Ljudi su u njemu mirni, susretljivi.

15. 6. (nedjelja)

Trebali smo ići na otok Mljet. Bilo je loše vrijeme za putovanje brodom i zato je otkazano. Ali sreća u nesreći, bilo je organizirano razgledavanje Orebića. Šetali smo  sivim ulicama (kišilo je), gledali smo valove koji zapljuskuju o hridi, posjetili smo lokalnu pizzeriju, kupili suvenire. Navečer smo ispred hotela imali izbor za miss. Bilo je 12 „natjecateljica“. Modna pista bila je na pregradnom zidiću, a reporteri učenici s mobitelima. U žiriju su bili učenici, predsjednici razreda. Svaka natjecateljica dobila je nakon šetnje pistom po jedno pitanje iz gradiva s maturalca, a posljednja je morala zapjevati nešto iz filma „Tko pjeva, zlo ne misli“. Prva tri mjesta bila su  nagrađena sladoledom. Pobjednica je na kraju bilo ukupno  5 jer su prvo mjesto dijelile 3. Publika ih je nagradila pljeskom, a došli su ih bodriti i recepcionar, konobari,  gosti iz hotela. Navečer je trebalo spremiti kofere jer  sutra odlazimo.

16. 6. (ponedjeljak)

Peti (zadnji) dan. Nakon doručka krenuli smo put Makarske.Posjetili  smo muzej školjaka smješten u franjevačkom samostanu. Izloženi su školjkaši iz raznih mora i zemalja. Čudo prirode! Kroz Omiš smo prošli do Radmanovih mlinica gdje je bio organiziran ručak. Razgledavali smo park oko restorana, a na povratku Omiš. Gradić odiše životom, vrvi štandovima i kupcima. Ima lijepu uvalu i prekrasnu zelenu Cetinu. Na povratku  smo još po potrebi stajali na odmorištima. Svi umorni od puta, ali sretni i uzbuđeni  dočekali smo povratak  u naš zavičaj, Breganu. U roku 3 sata promijenili smo klimu, sjetili smo se svega proživljenoga u 5 dana, onih malih uličica, povjetarca, mirisa ribe, smilja, mora. Najljepše mi je bilo putovanje na Korčulu. Vožnja brodom bila je predivna. Morski vjetrić puhao je u nas, a sunce nas grijalo. Brod je svojim  kljunom rezao more i pritom radio valiće. Skoro svakog dana ručali smo u nekom restoranu, pored mora, ovisno kamo smo se zaputili. Sjećat ću se svoga maturalca, kad  sam imala  14 godina i završila sedmi razred. Imat ću lijepu uspomenu i pamtit ću događaje proživljene na tom putovanju.

Klara Bedeničić 7. c

objavio: Igor Matijašić   datum: 18. 6. 2014.

Upisi u 1. razred

Društvene mreže

Fotografija tjedna

Trećaši u Samoboru

Anketa (mala)
Najdraži dio dana mi je...

Ispis statistike od 1. 1. 2015.