2021-11-05 07:20:08

Sigurnim korakom u školu 3

Završena 1. aktivnosti eTwinning projekta Sigurnim korakom u školu 3. Učenici 4. c razreda su se i ove godine uključili u eTwinning projekt Sigurnim korakom u školu autorica i voditeljica I. Palčić Strčić i B. Pastuović, treću godinu za redom.

Projekt traje od rujna 2021. do lipnja 2022. godine i projektni partneri provodit će aktivnosti kroz dvomjesečne teme, a za rujan i listopad je UHVATI RITAM.

Tijekom 1. teme proveli smo podosta različitih aktivnosti: obilježili smo raznim vježbama i natjecanjima Hrvatski olimpijski dan i priključili smo se globalnom događaju Global School Play Day u trajanju od jednog sata. Europski dan jezika smo ove godine obilježili uz premetaljke, pjevanje, čitanje, igre, kviz, ples, crtanje koje su osmislile učiteljice engleskog, njemačkog i španjolskog jezika. Prihvatili smo i Jezični izazov koji je stvorio pet jezičnih tajnih agenata. Europski školski sportski dan proveli smo aktivno - hodali smo, poskakivali, skakali, trčali i na kraju zaplesali. Uslijedilo je hvatanje ritma u glazbi pa smo izradili instrumente kojima smo odsvirali, otpjevali i izveli tjeloglazbom našu tradicijsku pjesmu Samobor je lepi varoš. Učili smo tjeloglazbu uz pomoć Turskog marša kako je obrađen u predloženom videu, a osim tjeloglazbe naučili smo i nekoliko španjolskih riječi. Okušali smo se i muzikogramima. Izradili smo ih nakon što smo poslušali dvije skladbe: Pirati s Kariba i Tritsch-Tratsch-Polka - Johanna Straussa. Predstavljali smo našu školu. Pomoću Google Maps pronašli smo našu školu, a zatim sve škole projektnih partnera. Istražili smo iz kojih mjesta dolaze, nazive škola i imena učiteljica. Također smo istražili koja škola je najudaljenija od naše.

Zatim smo krenuli s pripremama za predstavljanje naše škole. Svi učenici su uložili puno truda i bili odlični. Razrednim glasovanjem smo odabrali tko će predstavljati našu školu. To je jedna od suradničkih aktivnosti u kojoj sudjeluju svi partneri. Naučili smo, kao pravi korisnici interneta, čuvati svoj identitet i ne otkrivati svoje osobne podatke. Zato smo izradili avatare u alatu Avatar Maker. Uključili smo se u Europski tjedan programiranja i prijavili događanja. I ove godine smo provodili aktivnosti s binarnim brojevima, kao i kodiranje uz pomoć PixelArt tehnike, a novost su nam bile  binarne šalice i kodiranje plesa. Prihvatili smo izazov OŠ Brodarica i prema monotipiji Moje najdraže pecivo i binarnom zapisu "riješili" smo zadatak. Povezali smo kodiranje i kulturnu baštinu, prepoznali uzorak na šibenskoj kapi i nastavili niz. Izradili smo cijeli binarni kod uzorka za sve partnere u projektu. Završili smo dvomjesečnu temu videokonferencijom u kojoj smo predstavili naš zavičaj i zanimljivosti u njemu. Uživali smo u zanimljivostima zavičaja iz kojih dolaze partneri. Nastavljamo dalje u RITMU MIRA kroz studeni i prosinac.

Projektne aktivnosti se nalaze na razrednoj projektnoj stranici, a projekt se vodi na TwinSpaceu projekta.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić


Osnovna škola Milana Langa Bregana